Osobiste doświadczenia w prowadzeniu centrów rozrywki, pozwoliły mi dobrze poznać ich specyfikę i trafnie zidentyfikować problemy związane z zarządzaniem strefami gier. Doszedłem do wniosku, że liczne obowiązki związane z bieżącą obsługą, kontrolą i nagrodami – pochłaniają zbyt wiele czasu, jaki warto poświęcić m.in. bezpośrednie interakcje z gośćmi czy działania marketingowe. Dodatkowo, źródłem przestojów oraz w rezultacie wymiernych strat – często bywają także awarie terminali płatniczych czy kas fiskalnych i problemy z szybkim serwisem tych urządzeń.

W oszukiwaniu rozwiązań, jakie pomogłyby mi usprawnieniu zarządzania centrum rozrywki, natrafiłem jedynie na system argentyński, którego ograniczona funkcjonalność nie była dla mnie satysfakcjonująca. Postanowiłem więc wziąć sprawy w swoje ręce, czego owocem było stworzenie autorskich systemów do efektywnego zarządzania salonami gier/centrami rozrywki oraz koordynacji obszaru nagród.

Tak właśnie powstały dwa niezależne systemy – Pug2Play oraz Pug Toys, dzięki którym odzyskałem pełna kontrolę nad swoim biznesem i poprawiłem rentowność o ponad 40% (wzrost przychodów o 27% i obniżenie kosztów o 18%). Opracowane przeze mnie rozwiązania cieszą się sukcesywnie rosnącym zainteresowaniem operatorów/właścicieli rodzinnych stref rozrywki, wśród których znajduje się m.in. kultowy park rozrywki Energylandia w Zatorze, gdzie zrealizowaliśmy dotychczas aż 5 wdrożeń.

Konrad Kardacz

Piotr Tabiś

Projekt Manager Pug2play

tel. +48 798 954 282

mail: office@pug2play.pl

Tymoteusz Garbecki

Manager PugToys

tel +48 501 577 885

mail: office@pug2play.pl

ul. Klonowa 25
10-155 Olsztyn
Polska
office@pug2play.pl
798 954 282

© 2022 Kardacz Group Konrad Kardacz



Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.

Administrator Danych
Polityka Prywatności
Akceptuję